vrijdag 20 juni 2008

Tweede stage {1}.

Vandaag (op Vrijdag 20 Juni) ben ik naar
de nieuwe stageplek geweest voor na de vakantie.
Dit is in Hengelo, op een kinderdagverblijf.
Toen ik binnen kwam heb ik me voorgesteld.

En mocht ik meelopen met een personeelslid.
Zo bracht ze me naar de eerste groep om te kijken en kennis te maken.

Hierna heeft het personeelslid mij doorgestuurd om nog even
op de andere groep te gaan kijken en kennis te maken.

Het is een kleinere particuliere instelling,
er zijn 3 verticale groepen (kinderen van 0 tot en met 4 jaar).
De derde groep kon ik niet bekijken i.v.m. dat deze gesloten was deze dag.

Na de vakantie ga ik daar beginnen met de stage,
twee weken van te voren kan ik dan contact met hun opnemen.
De eerste dag laten zij mij dan de hele instelling / werkwijze zien
omdat dit vanmiddag niet mogelijk was.

Geen opmerkingen: