vrijdag 20 juni 2008

Eerste stage {2}, eind.


Vandaag heb ik mijn laatste stagedag gehad
van de eerste stage. (in het eerste jaar)
Ik vind 't erg jammer dat ik daar ná 10
gezellige en leerzame weken weg moet.
Heb het er erg naar mijn zin gehad.
Gelukkig heb ik alle opdrachten afgekregen
en zijn ze goedgekeurd.

Gisteren heb ik voor het laatst mijn stagebegeleidster
gezien en ook mijn eindgesprek gehad.
Deze heb ik afgerond met een voldoende, waar ik blij mee ben.
Van mijn stagebegeleidster heb ik een badset gekregen met
o.a. een badeend, body-lotion, een bad-spons en douchegel.
En van de kinderen heb ik 3 glazen potten
in verschillende kleuren: rood, roze en oranje.
Waarop ook nog glitters zitten en in elke pot zit een mooie bloem!

Als afsluiting heb ik zelf vandaag aan de groep (de kinderen die
er vandaag waren) chips getrakteerd.
Daarnaast heb ik voor alle kinderen een bakje met een giraffe
erop gemaakt, waarin een aantal snoepjes zaten.
Heb voor snoep gekozen i.v.m. dat ze elke ochtend een bakje
met verschillende fruit kregen.
De collega's heb ik chocolade getrakteerd en gebak!
Het was een erg leuke tijd, alleen het afscheid nemen vond ik wat minder.
Zal de kinderen en de collega's van het kinderdagverblijf
waar ik stage heb gelopen nog wel missen.

Geen opmerkingen: