maandag 8 oktober 2007

Zo denk ik er nu over

De gastles die we gekregen hebben over “buitenschoolse opvang”.
Vond ik erg interessant en leerzaam.
Dat de kinderen s’ middags zelf mogen kiezen welke activiteit ze willen doen, wist ik niet had zelf namelijk verwacht dat er één activiteit werd uitgekozen (uiteraard in overleg met de kinderen) en dat deze activiteit gezamenlijk zou worden uitgevoerd.
Daarbij vind ik het wel goed dat ze zo zelfstandig zijn en dat je ze kunt sturen, zo heb je meer tijd om met de kinderen leuke dingen te doen en hoef je niet de hele tijd op ze te letten.
Tot nu toe spreekt buitenschoolse opvang me erg aan, maar dit moet zich natuurlijk wel uitwijzen in de praktijk.
Hopelijk vind ik het dan nog net zo leuk, als ik er nu over denk.

1 opmerking:

A van de Ven zei

Ha die Nicole,

Je weblog ziet er goed uit! Ga zo door!

Groet Anke